پخش زنده و آرشیو رادیو

بازاریابی ورزشی

شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 13:30 به مدت 25 دقیقه

اطلاعات برنامه

بازاریابی ورزشی

این برنامه به موضوع نقش و وظایف اتحادیه در ارتباط با قیمت گذاری كالا و اصل و فرع بودن آن اختصاص دارد.

با حضور محمد امینی زاده گوهری(رئیس اتحادیه تولیدكنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی تهران)

فهرست قطعات

راهكارهای افزایش توان درآمدزایی در فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی بازاریابی و بازرگانی به چگونگی جذب و حفظ حامیان مالی در یك سازمان ورزشی بررسی لزوم جلب مشاركت های مردمی در امر بازاریابی فدراسیون ها بررسی جایگاه مصرف كننده در بازاریابی مدرن ورزشی