جنگ شناختی و نقش آن در مهندسی افكار در رسانه ها در ایام انتخابات
موج وارونه
دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16:00 به مدت 70 دقیقه
ویژه برنامه انتخابات 1400 با موضوع بررسی تاثیرات رسانه بر انتخابات
-
26
خرداد 1400
-
24
خرداد 1400
ارزیابی تكنیكهای عملیات روانی رسانه ها قبل، حین و بعد از تبلیغات انتخاباتی
-
19
خرداد 1400
تبلیغات سیاسی انتخابات مثبت یا سفید چه ویژگیهایی دارد؟
-
17
خرداد 1400
روشهای عملیاتی و اجرایی كه مخاطب را در پیچ و خم محتواهای رسانه ای به انتخاب اصلح می رساند
-
12
خرداد 1400
بایدها و خطوط قرمز مناظرات انتخاباتی
-
10
خرداد 1400
بررسی كلان موضوع مشاركت یا قهر، اثرات و پیامدها
-
05
خرداد 1400
رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری
-
03
خرداد 1400
چگونگی راستی آزمایی برنامه و كارنامه كاندیداها توسط افكار عمومی
-
29
اردیبهشت 1400
بررسی ضرورت نظارت استصوابی شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری
-
27
اردیبهشت 1400
از سلامت كاندیدای انتخابات تا حفظ امنیت در جامعه و نقش رسانه ها
-
22
اردیبهشت 1400
نقش رسانه ها در انتخاب اصلح
-
20
اردیبهشت 1400
گفتنی های رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برجام تا انتخابات 1400
-
15
اردیبهشت 1400
كاسبان دو قطبی در فضای سیاسی انتخاباتی چه اهدافی را دنبال می كنند؟
-
13
اردیبهشت 1400
حكمرانی رسانه ای، سایبری در انتخابات
-
08
اردیبهشت 1400
نگاهی به بایسته های نظام رسانه ای ایران در برابر رسانه های معاند در انتخابات
-
06
اردیبهشت 1400
واكاوی آرایش رسانه ای و سیاسی جریانات مختلف كشور در انتخابات 1400
-
01
اردیبهشت 1400
عوامل اثرگذار رسانهای بر كاهش یا افزایش مشاركت مردم در انتخابات
-
30
فروردین 1400
ضرورت آگاه سازی مخاطبان برای توجه به كارنامه و برنامه به جای شعار
-
25
فروردین 1400
نگاهی به بایسته های نظام رسانه ای ایران در برابر رسانه های معاند در ایام انتخابات
-
23
فروردین 1400
چرایی اهمیت انتخابات و مشاركت در آن و جایگاه رسانه در تبیین آن