رسانه های معاند و ترس انگاری از تعالیم عاشورایی در میان جامعه اسلامی
از سكوت تا بایكوت(تكرار)
از ساعت به مدت
از سكوت تا بایكوت(تكرار)
-
19
مرداد 1401
-
18
مرداد 1401
مدل اقدامات رسانه های بیگانه در بی اثر نشان دادن بایسته های جهاد تبیین و آگاهی سازی در ارتباط با قیام عاشورا و اهداف آن
-
17
مرداد 1401
شیوه های تبلیغی و تلاش رسانه های معاند برای تحریف فرهنگ عاشورا و محرم
-
16
مرداد 1401
رسانه های بیگانه و شیوه های تبلیغ بر علیه نشانه های اصیل عزاداری های محرم و عاشورا
-
15
مرداد 1401
مدل اقدامات رسانه های بیگانه در بازشناسایی گزاره ها و اماره های محرم در ایران با تاكید بر تبلیغاتشان علیه نشانه ها و مدل های عزاداری
-
14
مرداد 1401
رسانه های بیگانه و شیوه های تبلیغ بر علیه نشانه های اصیل عزاداری های محرم و عاشورا
-
07
شهریور 1399
نقش رسانه های فارسی زبان بیگانه در ایجاد شبهه و قداست زدائی از عزاداریهای محرم، بررسی و تحلیل تقلیل نهضت عاشورا به یك آئین سنتی
-
27
مهر 1398
مدلهای پرداختن رسانه های خارجی فارسی زبان و شبكه های فضای مجازی به مسئله اربعین
-
27
مهر 1398
اهمیت راهپیمایی اربعین در وحدت بین مسلمین جهان و سكوت و بایكوت رسانه های غربی از این رویداد عظیم


