پخش زنده و آرشیو رادیو

بازاریابی ورزشی

شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 13:35 به مدت 25 دقیقه

اطلاعات برنامه

بازاریابی ورزشی

این برنامه پیرامون فعالیت های صنفی بازاریابی ورزشی در فضاهای مجازی به بحث و گفتگو می پردازد.

با حضور جواد محمدی فشاركی(رئیس سازمان بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان)

فهرست قطعات

راهكارهای افزایش توان درآمدزایی در فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی بازاریابی و بازرگانی به چگونگی جذب و حفظ حامیان مالی در یك سازمان ورزشی بررسی لزوم جلب مشاركت های مردمی در امر بازاریابی فدراسیون ها بررسی جایگاه مصرف كننده در بازاریابی مدرن ورزشی