این برنامه مشاعره بین دو نفر است كه در كمترین زمان ممكن باید بیت ببه بیت با هم رقابت كنند
ردیف عاشقان
هر روز از ساعت 00 به مدت 30
رادیو صبا در برنامه «ردیف عاشقان» به معرفی بزرگان ادبیات می پردازد.
-
08
شهریور 1404
-
05
شهریور 1404
این برنامه مشاعره بین دو نفر است كه در كمترین زمان ممكن باید بیت ببه بیت با هم رقابت كنند
-
04
شهریور 1404
این برنامه مشاعره بین دو نفر است كه در كمترین زمان ممكن باید بیت ببه بیت با هم رقابت كنند
-
03
شهریور 1404
این برنامه مشاعره بین دو نفر است كه در كمترین زمان ممكن باید بیت ببه بیت با هم رقابت كنند
-
02
شهریور 1404
برنامه شعرو شاعری و مشاعره بین دو نفر شركت كننده در مسابقه
-
01
شهریور 1404
برنامه شعرو شاعری و مشاعره بین دو نفر شركت كننده در مسابقه
-
14
خرداد 1404
رادیو صبا در برنامه «ردیف عاشقان» به معرفی و كارنامه ادبی بزرگان ادب پارسی می پردازد
-
13
خرداد 1404
موضوع این برنامه: رادیو صبا در برنامه «ردیف عاشقان» به معرفی و كارنامه ادبی بزرگان ادب پارسی می پردازد
-
12
مهر 1403
رادیو صبا در برنامه «ردیف عاشقان» به معرفی و كارنامه ادبی بزرگان ادب پارسی می پردازد
-
11
مهر 1403
رادیو صبا در برنامه «ردیف عاشقان» به معرفی و كارنامه ادبی بزرگان ادب پارسی می پردازد
-
14
شهریور 1403
بررسی اشعار شاعران مكتب اهل بیت علیهم السلام
-
25
خرداد 1403
رادیو صبا در برنامه «ردیف عاشقان» به معرفی و كارنامه ادبی بزرگان ادب پارسی می پردازد
-
18
خرداد 1403
رادیو صبا در برنامه «ردیف عاشقان» به معرفی و كارنامه ادبی بزرگان ادب پارسی می پردازد
-
14
خرداد 1403
این برنامه مستند گزارشی به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) تهیه شده كه مروری دارد بر حضور گسترده مردم در مراسم 14 خرداد
-
13
خرداد 1403
این برنامه مستند گزارشی به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) تهیه شده كه مروری دارد بر حضور گسترده مردم در مراسم 14 خرداد
-
17
بهمن 1402
رادیو صبا در برنامه «ردیف عاشقان» به معرفی و كارنامه ادبی بزرگان ادب پارسی می پردازد ·
-
25
آذر 1402
نگاهی به كارنامه ادبی بزرگان ادب پارسی
-
26
مهر 1402
رادیو صبا در برنامه ردیف عاشقان به معرفی بزرگان ادبیات
-
25
شهریور 1402
رادیو صبا در برنامه «ردیف عاشقان» به معرفی بزرگان ادبیات می پردازد.
-
24
شهریور 1402
رادیو صبا در برنامه «ردیف عاشقان» به معرفی بزرگان ادبیات می پردازد.


