جنگ شناختی و نقش آن در مهندسی افكار در رسانه ها در ایام انتخابات
موج وارونه
دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶:۰۰ به مدت ۷۰ دقیقه
ویژه برنامه انتخابات ۱۴۰۰ با موضوع بررسی تاثیرات رسانه بر انتخابات
-
۲۶
خرداد ۱۴۰۰
-
۲۴
خرداد ۱۴۰۰
ارزیابی تكنیكهای عملیات روانی رسانه ها قبل، حین و بعد از تبلیغات انتخاباتی
-
۱۹
خرداد ۱۴۰۰
تبلیغات سیاسی انتخابات مثبت یا سفید چه ویژگیهایی دارد؟
-
۱۷
خرداد ۱۴۰۰
روشهای عملیاتی و اجرایی كه مخاطب را در پیچ و خم محتواهای رسانه ای به انتخاب اصلح می رساند
-
۱۲
خرداد ۱۴۰۰
بایدها و خطوط قرمز مناظرات انتخاباتی
-
۱۰
خرداد ۱۴۰۰
بررسی كلان موضوع مشاركت یا قهر، اثرات و پیامدها
-
۰۵
خرداد ۱۴۰۰
رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری
-
۰۳
خرداد ۱۴۰۰
چگونگی راستی آزمایی برنامه و كارنامه كاندیداها توسط افكار عمومی
-
۲۹
اردیبهشت ۱۴۰۰
بررسی ضرورت نظارت استصوابی شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری
-
۲۷
اردیبهشت ۱۴۰۰
از سلامت كاندیدای انتخابات تا حفظ امنیت در جامعه و نقش رسانه ها
-
۲۲
اردیبهشت ۱۴۰۰
نقش رسانه ها در انتخاب اصلح
-
۲۰
اردیبهشت ۱۴۰۰
گفتنی های رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برجام تا انتخابات ۱۴۰۰
-
۱۵
اردیبهشت ۱۴۰۰
كاسبان دو قطبی در فضای سیاسی انتخاباتی چه اهدافی را دنبال می كنند؟
-
۱۳
اردیبهشت ۱۴۰۰
حكمرانی رسانه ای، سایبری در انتخابات
-
۰۸
اردیبهشت ۱۴۰۰
نگاهی به بایسته های نظام رسانه ای ایران در برابر رسانه های معاند در انتخابات
-
۰۶
اردیبهشت ۱۴۰۰
واكاوی آرایش رسانه ای و سیاسی جریانات مختلف كشور در انتخابات ۱۴۰۰
-
۰۱
اردیبهشت ۱۴۰۰
عوامل اثرگذار رسانهای بر كاهش یا افزایش مشاركت مردم در انتخابات
-
۳۰
فروردین ۱۴۰۰
ضرورت آگاه سازی مخاطبان برای توجه به كارنامه و برنامه به جای شعار
-
۲۵
فروردین ۱۴۰۰
نگاهی به بایسته های نظام رسانه ای ایران در برابر رسانه های معاند در ایام انتخابات
-
۲۳
فروردین ۱۴۰۰
چرایی اهمیت انتخابات و مشاركت در آن و جایگاه رسانه در تبیین آن