بررسی عملكرد رسانه های بیگانه در چگونگی برجسته سازی فرم تبلیغاتی رژیم صهیونیستی در رابطه با ادعای پاسخ متقابل به ایران
از ساعت به مدت
برنامهای در رابطه با سواد رسانهای كه به بررسی ماهیت و پشت پرده رسانههای معاند ماهوارهای فارسی زبان میپردازد.
-
28
فروردین 1403
-
26
فروردین 1403
شیوه رفتاری رسانه های معاند در مقابل حمله سهمگین جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی
-
21
فروردین 1403
از مسئله سازی و استدلال سازی تا اشباع مخاطب در رسانه های بیگانه
-
19
فروردین 1403
رسانه های بیگانه با از انتظاری كه داشتند تا واقعیتی كه دیدند
-
14
فروردین 1403
بررسی سیاست های رسانه های بیگانه در قبال جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی و فلسطین
-
27
اسفند 1402
رفتارشناسی رسانه های بیگانه نسبت به ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی
-
22
اسفند 1402
استانداردسازی رسانه های بیگانه در خصوص مفهوم حقوق زنان در ایران
-
20
اسفند 1402
بررسی مدلهای برقراری ارتباط میان سوژه های موازی تا پردازش سوژه های میدانی در رسانه های بیگانه
-
15
اسفند 1402
مدل های پرداخت رسانه های بیگانه به رویدادهای مهم در ایران
-
13
اسفند 1402
از تبلیغات حجیم علیه انتخابات تا تحلیل معكوس علیه مردم
-
09
اسفند 1402
از اغراق تا كمان توسط رسانه های بیگانه
-
08
اسفند 1402
رسانه های بیگانه، از اصالت بر حاشیه تا ناقص سازی متن
-
01
اسفند 1402
رسانه های بیگانه ، از تحریف وضع موجود تا تشكیك در مفید بودن حضور
-
25
بهمن 1402
رسانه های بیگانه چگونه از سوژه های قدیمی برای تمركز بر گذاره سازی های جدید استفاده می كنند
-
24
بهمن 1402
از خوانش های جهت دار تا بازتاب معكوس رویدادها در ایران
-
18
بهمن 1402
بررسی چگونگی عملكرد رسانه های بیگانه در مهندسی مخاطب برای حضور در میدان / تداخل و جابجایی موضوعات اصلی و فرعی در واحد زمان / بروز تشویش در نقش آفرینی خود مخاطب در زمان مواجهه با موضوعات و رویدادها
-
17
بهمن 1402
رسانه های بیگانه چگونه مخاطبان خود را ناآرام میكنند؟
-
15
بهمن 1402
از تردد در زمان تا توقف در موضوعات در انقلاب اسلامی
-
11
بهمن 1402
از تحكیم گزاره های موافق ساز تا تحقیر انگاره های مقابل ساز
-
10
بهمن 1402
از تعریف برای تحریف ، تا تحریف برای ترغیب در رسانه های بیگانه